Friday, December 30, 2016

Seiklusi maalt ja linnast (merele veel jõudnud pole)

Salut!

Olen pildikraamiga piinlikult ajast maas, niiet laen need kärmelt siia üles ja pärast teen muud juttu ka :)

Üks päev (21.oktoober oli ta vist), kui audiovisueli tunni jaoks õue filmima läksime ja leidsime enda eest nii-nii mõnusa udu!




Samal õhtul oli koolis Halloweeni õhtusöök, mida korraldasime enda ja viienda klassiga (aasta nooremad) ning kuhu olid oodatud kõik sõbrad-perekonnad. Nagu kõikide teiste ürituste, oli ka selle eesmärgiks lõpureisiks raha kogumine: 

Minu hispaania tüdrik Valeria :) 

***
23. oktoober oli üks äärmiselt huvitav päev, kui sõitsin Brüsselisse, et pargis Hungergames'e mängida. Selle asja oli korraldanud ühe teise vahtusorganisatsiooni Rotary poiss ja enamus kambast olidki selle organisatsiooni inimesed. Mina ja Monique olime sujuvalt ainsad yfukad :D Kuigi jõudsime peale mõningast ekslemist parki paar tundi hiljem ja mäng ise kaua ei kestnud, siis väga tore oli siiski. Mäng käis nii, et seisame suures ringis taldrikutel ning sinu elu on õhupall, mille enda külge kinnitama pead. Kui on start, siis soovitatavalt jooksed keskele ja haarad endale relva, võid aga ka kohe peitu pugeda. Tõesti-tõesti mega lõbus :D Võitjat minust siiski ei saanud ja tasuta GoPassist (10 korra rongipilet) jäin ilma. 

 Märgatud Brüsselis - sedasi trikitama läks ta iga kord, kui autode tuli punaseks läks.





 Üleval Monique vapralt oma elu kaitsmas, alumisel pildil kaks viimast võitlejat



***
Oktoobri lõpus oli üks hästi mõnus nädalavahetus, kus lõpuks Irisega (tema ka eestist ja võp, aga Flandersis) kokku sain. Ma sain terve päeva eesti keeles rääkida, halleluuja!



Leidsime armsa raamatupoe, kus omaniku koer ennast külastajatest üldse häirida ei lasknud ja toolil põõnas :')



Ja selle poekese avastamise üle olin eriti rõõmus - Brüsseli versioon Universaal Universumist! Omanik ise on muhe sell ja kui mul sellel hetkel poest leitud vahvaid tulukesi ei olnud võimalik osta, siis ta hoidis neid mulle kaks nädalat kinni :')






 Õhtu möödus ülimõnusalt. Läksime Irise juurde (enne seda saime muidugi rongiga tavalisest üle tunni aja rohkem seigelda - nimet muutis rong poole sõidu pealt suunda. Aga sellest polnud hullu, leidsime endale saatusekaaslase, kellega nii kaua aega veetsime ja juttu rääkisime), kohtusin ta perega, sõime ja õhtul läksime välja. Nii mõnus oli üle pika aja jalgrattaga sõita (lause, mida ma poleks arvanud, et Belgias kasutan). See on üks funktsioneeriv ja armas külake seal! Nii palju noori ja tegevust. Saime baaris Irise hostõe sõpradega kokku ja koju velotasime päris hilja. Vahepeal keriti kella tund aega tagasi, niiet meie seiklused olid tund aega pikemad!

 ***
Oktoobri lõpus algas meil vaheaeg ka! Selle veetsin siin ja seal, aga paar päeva matkasin imeilusas Lõuna-Belgias, Ardenne'ide piirkonnas. Ma kahjuks täpselt meie külakese nime ei mäleta, aga no niinii palju metsa ja värve ja (te ei kujuta ette, kui palju ma korralikku metsa igatsesin/igatsen).. süda ja silm kohe puhkasid :')










 Sain ka ühe päeva skaut olla!

***
Vaheajal käis mul Monique ka külas. Päeval seiklesime Monsis (siin lähedal asuv linn), õhtul käisime vanematega PizzaHutis ja tulime minu juurde. Oli mõnusmõnus päev. PS: kui Monique kunagi oma ukulele-plaadi teeb, siis kaanepildid on nüüd täiega olemas hehee





***
Üks novembri nädalavahetus seiklesin veidi kahe nummi Eesti tüdriku - Liisbethi ja Meriliniga ringi. Kuigi meie 'päevakavad' jooksid väga erinevalt ja lõpuks saime kahe päeva peale vaid mõned tunnid koos veedetud, oli see nii tore ja nende kahe elurõõm ja suhtumine süstisid minusse nii palju energiat. Külastasin esimest korda Brugge'i ka ja no jumal hoidku kui armas linn! Laupäev möödus Brüsselis muuseumis ja linnapeal ja pühapäev Brugge'is suu ammuli ringi vaadates.





Niiii värvilised puud ja luigemaffiaga seisime (kükitasime) ka silmitsi









No comments:

Post a Comment