Wednesday, November 9, 2016

STORYTIME ehk paljupalju pilte ja toimetusi vol1

Mes amis!

Olen kukkunud vist pea igale vahetusõpilasele tuttavasse auku nimega 'ajast maha jäänud blogi'. Tõesti, viimased pildimaterjalid on siin kaks kuud vanad ja nii palju vahvat sooviks teiega jagada! Teen siis otsa lahti :)

Oli üks vahva jalkaõhtu!

***
10.septembril saime Liege'is yfukatega kokku. Toimus mingisugune jalgrattaüritus, kuhu meist keegi jalgrattaga sõitma ei läinud :D. Linnaplats oli kõikvõimalikke bokse ja telgikesi täis, inimesi ja jalgrattaid veel rohkem. Aga veetsime kohale tulnutega mõnusalt koos aega ja tuuseldasime veits linnapeal ka ringi. Neid inimesi on iga kord nii hea näha ja päike küttis ikka täiega!

Seal üritusel jagati toredaid värvilisi mütsikesi ja õhupalle. Lõpuks olime üks väsinud kanakamp trepil.



***
23.septembril ootas meid imevinge Walibi lõbustuspark. Pea kogu YFU kamp oli kohal. Ilm oli jälle täiesti uskumatu - päike ja 25 kraadi. Sain siin Belgias ikka täiega suve veel tunda :). Päev ise oli tohutult lõbus ja oh mis ADRENALIIIIIN ja eneseületamised. Ma tõesti käisin atraktsioonidel, mida vaadates mul juba pea ringi hakkas käima. Kõik kokku oli imeimetore!

Alustasime rahulikult!
Meri(Soome), Ana(Mehhiko) ja Saara(Soome)
Lugegem mu näost järel-emotsioone. Kui teistel atraktsioonidel oli selline vahva paaniline karjumine asja osa, siis seal ma isegi ei suutnud enam karjuda. Ei, ei, ei, ei.
Imeilusad Lydia ja Monique

***
Oli üks vaba päevake, kus päike säras ja mina läksin metsa otsima. Kaugelt ta paistis ja kõndisin temani jõudmiseks naaberkülla ja tagasi. See ilus pisike metsatukk oli seda täiega väärt - kaamera arvas ka nii!

Lehmad on siin iiiigaaalpooool!

 ***
 Ja nüüd üks mu kõige naljakamaid kogemusi Belgias - Õunafestival :D. Tõesti naljakas oli. Nimelt elan ma Belgia ''maakate'' piirkonnas (nagu kohalikud seda kutsunud on) ja siis siin korraldatakse selliseid huvitavaid üritusi. Oligi lihtsalt hästi palju inimesi ja hästi palju õunu. Said õunu süüa, juua, vaadata, õunaviktoriinis kaasa lüüa ja isegi õunakunsti näha! Mina isiklikult tundsin end ise ka õunaks muutumas.


Mu hostpapsi lapsepõlve lemmik - taignasse pistetud ja õlis friteeritud õunad.
 ***
Üks õhtu sain oma ''ristiisa'' (kõik vahetusõpilased said endale äsja vahetusaastalt tagasi tulnud belglasest ''ristivanema'') Pierre'i ja Fabianiga (võp Mehhikost) kokku ja Pierre näitas meile oma kodulinna Tournaid, mis meil siinsamas kõrval asub. Täitsa armas linn on!




Selle portsuga praegu lõpetan, to be continued!

Teie Kristiine Eliise

No comments:

Post a Comment