Monday, November 21, 2016

YFU sügisene follow-up Namuris 15.10 ehk KÕIK ON LILLA!

Nüüdseks juba kuu aega tagasi toimus Namuris YFUkate kokkusaamine. Namur ise on ilus üks linnake Valloonia südames, aga kahjuks ma seda linna sellel päeval palju ei näinud, kuna: 1) ringi liikusime ainult nii palju, et läksime rongipeatusest meie meetingu toimumispaika ja 2) tee peal oli oma tüdrikutega nii palju jutte vaja ära rääkida ja kuulata, et vahepeal ununes ringi vaatamine täitsa ära. 
Muidu koosnes see päev erinevatest tegevustest. Muidugi grupivestlused teemadel 'Kuidas oled integreerunud pere/kooli/keele/toidu ja kõige muu võimalikuga'. Ma oleks soovinud niinii palju arutada ja jagada, aga kuna ülimalt optimistlikult oldi vestlustes juba prantsuse keele peale üle mindud, siis mina oma soovi väga täita ei saanud. Seetõttu jäi sellest nendes ettenähtud grupivestlustes kindluse ja nõu saamise osast minu jaoks natuke puudu. Küll aga sai seda lihtsalt yfukatega omavahel muljetades. Lisaks sõime ülimaitsvat toitu (ärgem nüüd üllatusest pikali kukkugem, menüüs olid friikad - pole oma võlu veel kaotanud), veetsime niisama mõnusalt koos aega ja tegime paljupalju pilte. 



 Vasakult: Anelya Bulgaariast, Charida ja Mickey Taist, Guadalupe Argentiinast

 Meie armas vabatahtlik oma tavalises olekus (tuleb tunnistada, et meil on tasa jäämisega tõesti raskusi)



 Almul on inimestega hämmastav klapp!


 Minu armas rahvusvaheline trio ehk Monique Austraaliast ja Ana Mehhikost 💚

Klassikaline pusapilt ja Monique'i imeilus photobomb

 Vasakult: Charida Taist, Saara Soomest, Emilia Ecuadorist ja Meri Soomest :)

 Lendav austerlane!

 Minu imeilusad läti tüdrikud ja team baltic


 Enzooooo
Katrina Lätist, Enzo Paraguayst ja Paulina Mehhikost







 Nummibeebid!




Meil paluti kõigil oma kodumaa magustoit ka kodus valmistada ja kaasa võtta ja õhtul, kui pered ja yfu tegelased kohale tulid, siis sai ikka korralikult maiustada nendega. Mina tegin oma klassikalise banaani-küpsisetordi :) Pole küll päris kalevi küpsised ja annekese šokolaad, aga ikkagi! Ja oh seda rõõmu, kui poest päriselt ka hapukoort leidsin :D


No comments:

Post a Comment